נטלי מפעילה מערכי שירות בתחום הבריאות בפריסה ארצית ללקוחות שרכשו פוליסות בריאות וכתבי שרות בחברות ביטוח.
נטלי מעניקה מענה כולל לצרכי לקוחותיה, תוך עמידה בסטנדרטים ניהוליים, תפעוליים ושירותיים. כל אלו מופעלים באמצעות מוקדים טלפוניים מתקדמים הפועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
במידה ולא אותר הספק המתאים ברשימות יש לפנות למוקד הבריאות בטלפון 1700-701-100
כתובת למשלוח תביעות: חברת נטלי, מחלקת תביעות בריאות, החילזון 4, רמת גן 5231282
*פניה לקבלת השירות הינה בכפוף לקבלת טופס התחייבות לנותן השירות הרלוונטי ממוקד בריאות נטלי.
פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי
Created by cloudNclear
פניה לספקים שבהסדר מאפשרת לכם ליהנות מהשירות, מבלי לשלם מכיסכם תשלום נוסף כלשהו מלבד תשלום דמי השתתפות עצמית.
הליך זה חוסך לכם זמן והוצאות כספיות נלוות עד לקבלת ההחזר.
מחלקת יישוב תביעות והבקרה מטפלת בהחזרי הוצאות של מבוטחי חברות הביטוח.
המבוטחים זכאים (בחלק מכתבי השירות) לקבל החזרים בגין הוצאות שונות באמצעות הגשת טופס תביעה בצירוף קבלות מקוריות.
Healthcare Solutions
Please fill out the following contact form
נטלי דואגת לבטחון הרפואי שלכם בכל שלבי החיים
פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי